onsdag den 27. august 2014

og mig som hader at være sur!

men det bliver jeg altså når der er nogen der snupper mine billeder ! øv jeg har fået sendt et billede af mit billede som en har lagt på facebook og ja jeg kender ikke personen :) men vil i ikke være søde lige at sende mig en mail når i gerne vil låne mit billede ?

når men nu har jeg været så sød at skrive at jeg ikke finder mig i det og derfor vil jeg gerne skrive mine kræv til jer der gerne vil låne mine billeder
1. i sender mig en mail på mynthevalentina@gmail.com den bliver tjekket flere gange om dagen så i får HURTIGT svar tilbage
2. jeg vil gerne have der bliver skrevet at i har lånt billedet med tilladelse fra mig (link til min blog)
3. at i ikke tager æren for det billede !:)

jeg kræver så lidt og ja jeg bliver altså trist og skuffet over nogen ikke engang har bare lidt sund fornuft !
så dig der har snuppet et billede af min vase for at sælge DIN ja jeg har ansøgt gruppen og skal nok komme med en lille kommentar til dig ;)


kan i alle have en god dag og lad nu hver med at hapse folks billeder jeres egen er der da så meget mere personlighed i :)
til jer der følger med i alt med Jams vores axolotl så kommer der en guide til nybegyndere inden længe her på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)