onsdag den 4. juli 2012

lopper og skole

og neeej det er slet ikke sådan nogen lopper som dyr kan få;) det er loppefund noget jeg elsker :D

igår stod den på shopping med min datter ,  mor og søster . min søster skulle købe noget texilfarve så hun kan lave bluser (der er også lavet en til mynthe som bliver vist på bloggen når den kommer hjem til mig ) og jeg skulle vælge fødselsdagsgave til mig selv fra min mor <3 og det er LANGT fra nemt for jeg ønsker mig SÅ mange fine ting men vi endte nede i en lille genbrugs butik vi aldrig havde været i og der kunne jeg købe mig fattig jeg fandt selv to orange rosti æggebære som jeg samler på og to rigtig fine retro kopper til mynthes lege køkken (hun har et fint et fra ikea) der var også en masse fine bjørn wiinblad ting og jeg fandt en lille urtepotte(tror jeg det er ) men den købte min mor til mig i gave ;) den står så smukt ude i køkkenet med tændstikker i ... var også et smut i inspiration og fandt en vase fra normann copenhagen (græs vasen) og et blåt rice lagkage fad jeg har ønsket mig længe så alt i alt en dejlig høst <3
idag gik turen til nakskov og der har jeg været nu 3 gange ca og jeg kan da slet ikk finde rundt derovre men jeg skulle afsted for jeg er tilknytte religion på fjernundervisning hf der og skulle aflevere et papire med mine afleveringer fandt en vej med et skilt på der stod skole tja vi gik derned det var en folkeskole (havde bare en fornemmelse det var den rigtige vej) der var en tunnel og jeg var overbevist om vi skulle igenneem der og da man gik lidt væk lå der en bygning og wupti der stod vuc det var virkelig en lettelse da jeg fandt den og jeg fik min bog med det samme så tror der skal smuglæses lidt ;)

go dag til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)