tirsdag den 17. juni 2014

Det man mindst venter part 2.

Som lover igår ville der komme en forsættelse på alt det uheldige!:)

Men kort efter jeg formår at ødelægge stuebordet og en plet på gulvet går vores sofa i stykker!!! Utroligt men sandt! Armlænet knækker simpelthen af:O så vi har måtte klodse vores sofa op med armlænene og den er helt forfærdelig at sidde i nu så imorgen kommer vores nye sofa og jeg glæder mig! Men frygter også for hvordan stuen kommer til at se ud!:) 
Men det er vores sofa nu efter den er klodset op! Godt med en kæreste der er lidt fiks så vi da bare have en ok stue:)

Håber i alle får en fantastisk dag i det her skønne vejr!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)