torsdag den 4. oktober 2012

et lille pip herfra

vi er her skam stadig og jeg tjekker dagligt desværre står den bare ikke på noget kreativt da jeg har været alt for smadret til at lave noget..
har lige fået afleveret opgave i biologi den hang mig ret meget ud af halsen men jeg kom igennem og den er nu afleveret :) hvad man ikke gøre for at få en god uddannelse!

mynthe er også rask igen og vi bruger bare vores tid på at tegne være på legepladsen osv.
 i skal da også lige have nogen billeder nu hvor det er så længe siden :)

 mynthe ser film på tabletten
 hjemmelavet sushi ;) øvelse gør mester
cornelius der putter i højstolen det er det nye hit at sove der ;) tossede kat<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)