torsdag den 17. januar 2013

en lille pause

har haft holdt en kort pause her fra bloggen da der bare er sket SÅ mange ting på hjemmefronten
vi skal snart flytte så nu går der for alvor i det at pakke
jeg er gået igang med at vægt tabt og siden nov har jeg tabt knap 9 kg :)
jeg er startet til genoptræning igen mit knæ har det bestemt ikke godt
og jeg er for alvor startet i skole igen ;)

så er Mynthe startet i børnehave :O (hvor er tiden blevet af!)
hun trives og sys det er dejligt at gå sammen med børn der er på hendes alder så hun hygger sig nede i den nye børnehave :)

også har vi været afsted på noget LEGO brunch inden i København hvor mynthe hyggede sig med at lege med en masse forskelligt lego og jeg hørte en masse om lego gennem tiden hvilken typer der var osv osv alt sammen var rigtig hyggeligt og som en ekstra bonus fik vi en kasse af noget af det helt nye der lige er kommet ud og det kan KLART anbefales farverne er SÅ skønne minder slet ikke om de tidligere farver så fint :) mynthe er rigtig glad for det og leger en del med det


i får lige nogen hurtige billeder fra i år :) bla det lego jeg har skrevet om :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)