tirsdag den 19. februar 2013

væggene er hvide og KEDELIGE

ja her har været ret så stille på min blog det sidste stykke tid (desværre) men jeg har ikke haft mulighed for at lave indlæg den har bare ikk ville arbejde med min side desværre men nu tror jeg det virker igen (heldigvis:) )


Men nu er vi så småt kommet på plads og vores vægge er SÅ kedelige for jeg er top kræsen når det gælder (alt) billeder på mine vægge så nu er jagten sat igang og den eneste jeg er VIRKELIg vild med pt det er sofie børsting sys hendes grafiske plakater er så fine og så de ret specielle de er skæve (positivt ment) og har det lidt barnlige i sig men jeg er virkelig i tvivl hvilken en der skal op i stuen væggene er også store så det skal være noget der ikke vil se malplcaeret ud ... bum bum

når de tanker er kommet ud så skal jeg da lige juble engang også min nye livstil køre bare derud af min energi er ved at blive bumser og jeg ligner mere end forvirret teenager end jeg gjorde i sin tid (suk jeg er træt af bumser ;) ) men trængen til det søde er slet ikke dem samme som før og har valgt jeg ikke har en vægt jeg vil ned på jeg vil bare NED i vægt og nu siger vægten så -13 kg så jeg kæmper og for første gang har jeg endelig viljen til at kæmpe og nu lykkedes det også SÅ skønt

også kryds fingre for mig imorgen skal ringe til plads anvisningen for at finde ud af om Mynthe kan blive i sin børnehave frem til sommer eller om hun skal skifte nu håber SÅ meget hun kan blive for det gør det en del lettere for mig når jeg går i skole nede i Nykøbing :) sikke mange ting man skal finde ud af når man flytter til en ny kommune



her er et par af de billeder jeg overvejer til stuen er særlig vild med det i midten <3 
(billederne er fundet på google)

god aften derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)