mandag den 23. december 2013

Et heldigt øjeblik i en ellers så travl hverdag

Tiden flyver og der sker hele tiden noget ! 
Som jeg kort har fortalt er vi flyttet sammen med min kæreste. Glæden varede ikke længe da vi opdagede den lejlighed vi ellers var så glade for var plaget af skimmelsvamp 
Vi endte med at bo ved hans forældre i ca en måned imens jagten gik på at vi fandt en ny bolig og det gjorde vi! 
Heldige som vi var stod vi nummer 19 på listen til en Lejlighed og ja den var vi de heldige at få den 16 dec. Blev dagen hvor vi flyttede ind og ja den er sgu skøn!:) 
Imens jeg li har smidt mig på sofaen for at blogge arbejder to malere på højtryk for at male vores kontor :) så dejligt hele lejligheden bliver nymalet 

Også lige til det jeg nu engang elsker .. Nemlig retro og lopper 
Dette er ikke et loppefund men et jeg fandt i en gruppe på facebook måtte bare eje det og afsted med min far og jeg til rønnede for at hente denne fine sag!;) 


Håber i nyder julen og i da trods alt har mere julet derhjemme end vi har (vi har tre nisser i køkkenet :) ) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)