torsdag den 6. december 2012

en smule salg

da jeg står og skal flytte har jeg nogen ting jeg ikk kan have med (desværre) og derfor sælger jeg dem billigt :)

derfor sælger jeg pt

lene bjerre urte potteskjuler 
farve: sølv
stand : næsten som ny brugt meget lidt da det ikk er min stil
pris 50 kr + porto

billede kommer imorgen :)


bjørn wiinblads vase petunia 
farve: sort og hvid
stand: rigtig flot perfekt stand
pris 100 kr + porto

billede kommer imorgen

to belgiske medicinglas
farve: et i blå og et i grøn
stand: begge er ganske fin stand
pris : 50 kr per stk + porto

billede kommer imorgen ;)

 flere ting bliver skrevet på imorgen
giv gerne et bud hvis det er

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)