fredag den 21. december 2012

endnu en tur mod amager

skulle jeg på i mandags :) MEGET spændt tog Mynthe og jeg ind med amager hopital 6:18 om morgen (bliver rart at flytte noget tættere på)
da vi kommer derind kommer vi hurtigt til og vi fik en lang snak om hvordan det går med at have skinnen på osv han ville meget gerne tjekke hvordan det hele så ud og han var BESTEMT IKKE glad for de mål han fik :( han mener jeg er ALT for løs i knæet og han ville klart mene jeg skulle under kniven 1-2 gange men fik ham heldigvis på lidt bedre tanker og starter derfor på et stramt trænings program for at se om det kan hjælpe at mine muskler stærkere (kryds gerne fingre for det)
så nu vil han give det 6 måneder og hvis det ikke er blevet bedre inden så skal jeg rende med krykker igen i ca 4 måneder :( ØØV
heldigvis var han så sød at sige hvis min skinne bliver slidt så skal jeg bare ringe så fixer de det (det vel egentlig også kun fair da det ikke er min skyld mit knæ er som det nu er :( )

også en lille opdate på min samling af erik kold for jeg var så heldig at jeg har anskaffet mig 4 nye bøtter og hvor er det vildt er stadig ret høj efter mit fund

2 lilla bøtter
1 hvor der står kage på i rød
og en orange kaffe
alle på nær en er i perfekt stand :)

billeder kommer imorgen af dem for de er simpelthen så fine at de skal vises frem:D

nu må jeg vist få sovet for klokken er halv 2 nu :)

sov godt derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)