mandag den 25. marts 2013

armbånd fra KrauZach

blev i sidste uge tilbudt om jeg ville anmelde et fint armbånd fra KrauZach hvilket jeg med glæde ville

jeg modtog armbåndet fredag og det blev straks åbnetdet lå i en fin lille pose SÅ fint :)
armbåndet var lidt svært at åbne første gang (stramt) men efter at have åbnet det en gang var der slet ikke nogen problemer

det sidder rigtig godt og mærker slet ikke at jeg har det på:)
det er virkelig flot og selvom der også er lilla sten på det sys jeg alligevel det er ret neutralt da der også er sorte sten på :)

Mynthe er også helt vild med det og har ikk lavet andet end at plage over at få det på og da hun endelig fik det på var hun ellevild og sad lige så fik i sofaen og strålede som en lille solstråle :)

KrauZach har også en hjemmeside som er rigtig let og enkel at finde rundt på - http://www.krauzach.dk/
som jeg klart sys i skal tjekke ud da de har nogen rigtig fine armbånd :) udover at de er rigtig fine så er der også en god sag ind over de her fine armbånd som jeg sys er SÅ godt! og betyder man bare har endnu mere lyst til at handle der og det er de giver 5% af deres overskud til kræftens bekæmpelse hvilket er SÅ dejligt nogen vil gøre for hver en krone gælder i kampen om kræft

sys også li i skal tjekke og like deres facebook -  http://www.facebook.com/krauzach
og deres hjemmeside : http://www.krauzach.dk/

alt i alt god service smukke smykker som klart kan anbefales fra både mynthe og jeg :)

dette er et sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)