fredag den 22. marts 2013

madplan for næste uge

prøver at få lavet madplan så ofte som muligt men det er bare ikke liiiii hver uge det sker :)
men her kommer den fra næste uge den er kun fra mandag til torsdag da der kommer penge på fredag :)


Mandag
Morgen : havregrød
Middag: rugbrød m. hytteost, tomater , forårsløg
Aften: fiskefrikadeller m. hjemmelavet kartoffel salat
Tirsdag
Morgen: havregrød
Middag: salat m. rejer
Aften selleribøffer m rest af kartoffelsalat
Onsdag
Morgen : havregrød
Middag: peberfrugt m. æg tilbehør: tomater , agurk
Aften:  lasange m. grønsager
Torsdag
Morgen : havregrød
Middag: sunde pizzasnegle
Aften:  kyllingefrikadeller m. rodfrugter


 i denne uge har jeg valgt at lave for tre måltider da vi har påskeferie og derfor skal have alle måltider hjemme + jeg gerne vil spise sund og simpel mad som er den stil vi pt prøver at overholde 

hvad skal i andre have ?:)

2 kommentarer:

  1. Søde, det er helligdag på fredag,der kommer penge onsdag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg fundet ud af;) sådan er det jo :b

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)