fredag den 10. januar 2014

opstart i skole og en smule om vores nytårs aften

det er lige det der er sket i denne her uge :) jeg læser stadig HF som i Næstved men er nu startet i Lyngby hvor jeg tager den som enkelt fag i stedet for dog har jeg ikke så mange timer på skolen som før da jeg kun er derude mandag og onsdag for at have et par timer religion og psykologi og ellers står den på fjernstudie hvor jeg læser biologi pt (jeps dette er også skrevet i en lille pause fra alt det her biologi med celler osv )

jeg håber virkelig der kommer mere gang i bloggen men det kan godt være svært når alt stadig er så nyt her oppe vi har jo heller ikke engang boet i vores lejlighed en måned så alt er heller ikke på plads endnu men mon ikke det kommer i løbet af de næste par uger

nu her i alt det her opgave skrivning er det rart at få tankerne væk føler virkelig det eneste der kører rundt derinde er organsiske og ikke organiske stoffer og nøjs det er ikke det jeg er størst fan af !:) men vil da lige vise lidt billede af bla Mynthe der er jo kun et halvt år ca til hun bliver 4 så der er sket SÅ meget fra jeg startede med at blogge og til idag ! dengang gik hun i børnehave og var vel et år eller to ?


her er min dejlige prinsesse dette billede er taget nytårs aften og er et af de nyeste <3 
det var virkelig sjovt at se hende den aften hvordan hun reagerede på alt fyrværkeriet de underlige ting i fjernsynet og hvorfor søren vi måtte skyde alle de sjove ting af inden for vi fik da godt nok farver på vores ellers så hvide lampe :D desværre glemte jeg at tage billeder fra den aften og har egentlig kun det her og et billede af mig og kæresten så det bliver kun det her i denne omgang :)

sikke lille hun var da jeg begynde på denne blog her er hun ca to år :) 
                                             håber i andre er kommet godt ind i det nye år:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)