torsdag den 28. juni 2012

gaver til my's fødselsdag

åh ja suk det med fødselsdage er ikke ret nemt ! men ja min mor og jeg var ude og købe nogen af dem til mynthe idag og  det endtee ud i en lyskæde fra happy light som klart kan anbefales de er så  super fine og man kan selv vælge hvilken farver man ønsker sig :) jeg er til alle farver og derfor kom der 19 forskellige farver ja jeg valgte nemlig to orange da jeg har noget med den farve for tiden <3 men lyskæden fik hun idag mynthe og sikke sæd hun var den blev rigtig kysset meen den løbecykel vi fik købt også får hun først når hun   har fødselsdag den 24 juli :)

her er et billede af kæden dog skal den ikke hænge på hendes dør:b skal have den på en svævehylde der ikke er sat op endnu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)