fredag den 29. juni 2012

liebe , liebe , liebe

ja det er noget der virkelig har fanget mig desværre har vi ikke en forhandler i nærheden af mig den tætteste på er i Roskilde så der er vældig langt når man ikke har bil MEN det skal ikke stoppe mig i at have deres ting i mit hjem for min søster bor inde ved København og hun skulle sørme  på ferie hernede og kom sen eftermiddag så ja jeg havde lokket hende til indre København og fået hende til at købe den smukke lysestage med jeg har set flere gange og kigget på inde på deres hjemmeside nu står den i mit hjem og jeg elsker den mere og mere fra hver gang jeg kigger på den tager et billede af den imorgen og smider herinde når jeg har fundet den endelige plads til den men ses det skal den !




vil også lige vise noget af det jeg er ret stolt af her i hjemmet som er en sættekasse jeg har malet og limet papir i den har taget mig evigheder at  få færdig først malede jeg den lille men det var bare ikk  rigtig kunne jeg mærke så gik der måneder hvor jeg har tænkt over farver men det blev denne smukke grønne farve fortryder det på ingen måde og sys den går fantastisk godt til hendes lilla væg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)