fredag den 22. juni 2012

sommerferie og ny her sådan da...

ja jeg har prøvet en lille smule men det er aldrig blevet som jeg vil have det men nu håber jeg det virker med denne her blog jeg hr leget lidt med en header osv og er egentlig ok tilfrreds med mig når det er den aller første jeg har lavet og den er lavet på en notebook som ikk kunne arbejde med programmet :) men der var den og den blev nu fin den er unik ligesom mig og min dejlige familie :)

denne blog kommer primært til at handle om mit liv og alle de ting jeg begiver mig ud i elsker at lave små kreative projekter og har en drøm om at lære at hækle hvilket jeg klart skal igang med nu her i ferien (hurra massere af tid til loppemarkeder :D), for jeg har nemlig fået sommerferie jeg er studernde på VUC nede i nykøbing falster :) og der skal jeg også gå næste år faktisk skal jeg gå på vuc de næste 4 år da jeg mangler et år til på avu (10. klasse fag) også tager jeg en 3 årig hf og håber at jeg kan stå med en hue på hovedet om præcis 4 år :D jeg er enlig mor så der går en masse tid med min datter Mynthe (My) fra Juli 2010 :)
det må være nok fra denne gang nu kender i en smule til os og der kommer jo en masse mere frem jo mere jeg blogger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)