onsdag den 18. juni 2014

24 timers eksamen biologi b...

er virkelig ikke fedt specielt eftersom jeg har læst det som selv studerende via nettet har det været HÅRDT men jeg har trukket et emne nemlig energistofskiftet og selvfølgelig det eneste emne jeg ikk har fået godkendt da min mormor døde mens jeg skrev om det :( øv øv øv så nu bliver der skrevet og ikke mindst brokket en del fra min side over jeg i år er SÅ elendig til at trække i år så i min verden er et 02 lige så godt som et 12 tal !:) nu vil jeg lige få skrevet en masse mere og vente på vores NYE ikke ødelagte sofa kommer !:) glæder mig til at bruge natten på at sidde i den og skrive biologi ;)
i skal ikke snydes for billede af herligheden jeg trak!:)

åh hvor jeg glæder mig til alle de her eksamener er overstået så kan jeg nyde min ferie med min familie og få blogget meget mere end jeg har gjort i år men dette år er bare fløjet afsted kan slet ikk følge med ! 
har jeg mon vist dette billede af Mynthe der snart bliver 4!! år ? men i får det altså lige meget hvad for jeg sys hun er SÅ herlig på det <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)