mandag den 16. juni 2014

Det man mindst venter

En ting er sikkert og det er jeg engang imellem slet slet ikk tænker mig om! Og i dette tilfælde gjorde jeg det på ingen måde

Efter at have prøvet akryl negle skulle jeg have dem af ja desværre kan de ikk tåle man banker hånden ind i  væggen !:) jeg får købt noget acetone hvilket lugter rigtig skidt så vælger at hælde det i en engangs kop og ja nu sidder i sikkert allerede og små griner men tænkte desværre ikke det var et kemikalie så bunde ætser op og ud over vores ellers fine sofabord og udover gulvet ryger alt det her acetone hold nu op jeg vil aldrig glemme det her tanken om mynthe var vågen og skulle se sin mor i panik også malingen ryger af bordet og lakken af gulvet pyh altså!:)




Hader virkelig mig selv for det
Men et uheld kommer sjældent alene... Forsættelse følger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)