torsdag den 19. juni 2014

Lidt billede fra terrassen


VJeg ELSKER vores terrasse og nyder at se den gro!:) for et par måneder siden fjernede min søde kæreste og min svigermor alle højbedene derude og der blev sat nye op og jeg kunne endelig få lov at plante lidt forskellige ting derude :) 
Vores tomatplante er endelig begyndt at give tomater og der sidder pt 6 små grønne tomater på:D

Så har vi også denne fine dag hvis navn jeg har glemt men glæder mig til der kommer blomster på som snore sig omkring det fine pileflet:)
Det nyeste ude på terrasse:)
De vokser simpelthen så fint!:) og elsker den lilla farve de har :)
De smukke chokolade blomster som jeg er kæmpe fan af de dufter skønt og elsker de lange stilke og de rødbrune farve:)
Og sidste billede vores krydderurter der virkelig vokser meget for tiden!:)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)