søndag den 1. juli 2012

keramik

idag gik turen mod zoo i Nykøbing falster rigtig tøsehygge sammen med min søster , mor og selvfølgelig Mynthe vi fik købt en fin fin plante der er lidt speciel for rør man dens blade lukker de sig sammen det ser virkelig sjovt ud og vi var alle ret vilde med den lille plante så der kom en fin en med hjem til os som virkelig skal nydes <3 planten hedder forresten hvis nok en mimose/a

men det var nu ikk helt det der slog mig helt omkuld næ nej min mor og jeg sad og læste i et boligmagasin på  vej hjem i toget hvor de SKØNNESTE keramik figurer dukker op de ligner lidt de der spøgelser fra mumitroldene de skal uden  tvivl hjem til mig og bo på den skænk jeg stadig leder efter :) men i  skal da lige have et fint billede der er lånt hjemmesiden man kan købe dem på


og nu kan jeg vel begynde at tælle ned til jeg er halvvej til 40 :O sys lige jeg er blevet 18 år og stod med min dejlige store gravide mave og havde 4 dage til termin (fra min  fødselsdag) så nu skal jeg vist snart igang med at finde noget lækkert mousse til lagkagen og få købt noget mere fondant for jeg skal igang med at udfolde mig igennem kage:D (jeg har været bagerlærling og har derfor lært en masse derigennem ) 

håber i nyder ferien jer der nu engang læser med (hvis der mon er nogen ?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)