søndag den 9. september 2012

loppemarked igår

igår var der stort loppemarked på sukkerfarbrikken  i sakskøbing så mynthe og jeg tog med min mor ned mod det store loppemarked  vi var der halv 11 ca og klokken 11 slog de dørene op for det jeg var ret chokket over folk løb ind fordi de bare skulle have nogen gode ting :O men er nu meget glad for det jeg fik købt 4 stole som skal males  forskellige farver , en lille glas dims jeg havde en af i forvejen , nogen blade , en stumtjener  , et spejl noget , også to knage rækker :) alle tingene skal sættes i stand så nu må vi se hvor meget vi beholder selv eller om jeg sælger det når det er malet :)

 her sidder mynthe i sin lænestol der ikke er ret pæn men den får lige en makeover men den kostede 10 kr så min mir kunne ikk lige stå for den
mynthe sidder lige med sin lilla blomst som hun vandt:) hun fik 5 kr købte 1 lod og der vandt hun sørme hun er meget stolt over den :)

billeder af tingene kommer når jeg har fået alt hjem :) det står ved min mor lige nu nemlig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)