fredag den 7. september 2012

sygdom forsvind nu

vi er stadig syge her hjemme så altid går laaangsom og vi snotter som aldrig før :/
men jeg valgte at tage mynthe op til lægen til et tjek for at være sikker for hun har knap spist idag eller noget men han siger det bare er en virus (heldigvis ;) ) på vejen hjem faldt jeg liiii over noget i den ene genbrug som sørme passede til min samling ;) nemlig rosti æggebære :D hvor er jeg dog glad for to hvide nu runede jeg nummer 10 også kun til 5 kr stk. så det var til at overkomme

imorgen står den på mega loppemarked og jeg er SÅ klar har visse ting jeg går efter og håber er der bla bjørn wiinblads vase duet elsker dem :) et TVbord lidt fra erik kold osv :) syg eller ej jeg skal et smut derud :)heldigvis har bette pigen fået det langt bedre her til aften så vi satser på hun er mere eller mindre rask imorgen ;)


her er  der lige nogenn billeder af dem jeg har ;) jeg mangler lige den ene orange men den nåede ikke med på billedet men har to af hver farve :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)