onsdag den 5. september 2012

sygdom i det lille hjem

god formiddag til alle jer der kigger med :)
igår fik jeg tidligere fri og det skulle udnyttes med at mynthe blev hentet tidligt (havde fri klokken 4 rigtig men var hjemme klokken 2) så da jeg havde hentet hende ville vi tage ned og spise en is med mormor :)
mynthe spise rørte knap sin is og ville bare intet og vi sys begge hun var lidt varm så jeg tog hjem med hende og hun blev mere og mere varm så den bette pige havde sørme fået en omgang feber og sov det meste af dagen væk
besluttede  hurtigt var hun som igår aftes eller bedre tog hun med i skole for havde kun to timer idag men det skulle da vise sig at der skete lidt i nat :) mynthe vågnede ved midnat kunne for første gang lokke en bolle med smøreost i hende og hun sad og så lidt tv og den ene time tog den anden og først da klokken var halv 4 ville feberramte mynthe sove jeg tænkte hun kunne blive smidt i kalpvognen også sove mens jeg havde time hvilket jo var meget smart men jeg sov da fra vækkeuret klokken 6 og vågnede 20 min i 8 hvilket ville betyde jeg ville kunne være der klokken 9 tidligst og så have en time :S arrrrgh det var ikke lige det nogen af os havde overskud til så nu hygger vi derhjemme og jeg får lavet lidt ekstra her hjemme og lektier :)

igår men hun sov fik jeg lige taget nogen billeder af mynthes værelse jeg lige sys i skal se :) måske det kan inspirere andre :) det skal lige siges jeg er ikke færdig derinde men godt opvej til et godt resultat :)




også lige til sidst når jeg runder 20 faste læsere kommer der en give away :) hva det bliver med endnu ved jeg ikke men det bliver ret sikkert en fin kähler vase eller noget i den stil :) så hold øje og fortæl det gerne videre til andre bloggere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)