mandag den 17. september 2012

stadig sygdom i hjemmet

alting går stille og roligt her hjemme for tiden jeg køre nu på 2 uge med ondt i halsen :

men i weekenden stod den på frugt festival somm mynthe og jeg var oppe og se sammen med min søster :) mynthe fik smagt div ting og nød dagen med sin højt elskede moster som hun ikke ser ret tit (desværre)
sys dagene går så hurtigt for tiden men det er nok pga alt det sygdom så her på bloggen sker der heller ikk det vilde men når jeg er rask igen kommer der en masse har nemlig en masse gode indlæg i hovedet som i kan glæde jer til :)

og nu går der vist heller ikke mega lang tid før den første give away starter  så i har noget at glæde jer til :) vi skal bare lige op på 20 faste læsere så bliver den skudt igang :)

håber i nyder de  her dage lidt mere end jeg gør :)

i får lige nogen billeder fra weekenden :

 Cornelius herren i huset nyder lidt alene tid med mig mens mynthe var ved sin far fra lørdag til søndag

 var lige et smut forbi bagern efter en tur til festivallen i går
mynthe efter aftensmaden igår der faldt i god jord :) tja man er vist ikke i tvivl om vi fik noget med  kødsovs vel ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)