fredag den 30. november 2012

her har været stille men nu skal i hører hvorfor :)

for noget tid siden skrev jeg et indlæg om hvor gerne jeg ville flytte :) det er et af mine største ønsker at komme tilbage til Sjælland

jeg sad og kiggede på boliger på nettet og fandt hvad jeg troede var det rette sted :) jeg gik ned for ar skrive mig op og den flinke dame havde en magen til bare i en anden del af byen jeg bliver overrasket og siger jeg godt vil se den og den blev reserveret til mig frem til den 3/12-12 jeg var ude at se den i onsdags og det var bare LEJLIGHEDEN for min fantastiske lille familie :) lejligheden er ledig fra 15/12 hvilket er for tidligt og jeg var sikker på nu får jeg den ikk :( men jeg ringede ind og jeg kan betale alt og flytte ind i januar :D fantasisk så vi flytter til næstved i januar måned ;D HURRAA er så over glad for vi fik den :)


håber i kommer til at nyde weekenden ligeså som vi gør for vi skal pakke ellers når vi det da ikke ;)


også vil jeg lige minde jeg om det er sidste dag man kan tilmelde sig til min give away :) hvem mon bliver den heldige vinder ?:)

3 kommentarer:

  1. TILLYKKE, hvor er det dejligt for jer, og Næstved har nogle fine butikker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er der og lækkert at kunne komme ofte i søstrene grene:-D

      Slet
  2. tillykke med den nye bolig, hvor er det skønt at det skulle flaske sig så i kan flytte

    SvarSlet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)