torsdag den 15. november 2012

Indretning

gulvtæppet er lagt og den nye sofa er kommet så nu jeg gået igang med at indrette stuen elsker den allerede :D så i får lige nogen billeder i DÅRLIG kvalitet da der er ret mørkt herhjemme lige nu :)


jeg er også den heldige ejer af en ny mobil (det meste af den har jeg fået i fortidlig julegave af min mor)
min gamle var virkelig intet værd kunne ikke lægge på når jeg snakkede i den ud i det blå blev skærmen sort dens batteri gik hurtigt ud og skærmen var flækket rigtig kedeligt MEN nu er jeg heldig ejer af en sony xperia go . det er virkelig en fantastisk mobil! kan klart anbefales
billedet er lånt fra google

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye sofa og mobilos:-), det ser rigtig hyggeligt ud hos jer. Er selv igang med indretning efter renovering, det bliver skønt når det er overstået.
    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. takker :) jeg prøver da at gøre lidt ved det der hjemme men det er godt nok ikk fordi der er så meget tid til det som enlig studerende mor :) men er ved at være meget glad for det nu mangler de sidste møbler bare så klager jeg slet ikke :D
      ej hvor lækkert bare jeg kunne få renoveret :) må være dejligt man ved det bliver meget lækre om noget tid :)

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)