onsdag den 7. november 2012

hækle

som nogen af jer mindt ved er jeg gået igang med at lære at hækle og det er da godt nok svært men kan mærke det bliver nemmere og nemmere for hver gang jeg prøver :)

er lige gået igang med at hækle en gulerod i fri hånd (uden opskrift :) ) så jeg håber da snart der er en klar som Mynthe kan lege med :) i får lige et billede af den som den ser ud i skrivede stund
måske er det ikke det bedste billede men sådan er det bare ;)

om lidt vil jeg smutte ned og hente prinsessen også op og handle bagefter ;)

go dag til jer alle :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over at du overhovedet er kommet igang - og så i fri hånd!:) Jeg har forsøgt så mange gange, men har givet op HVER gang:) Du skal nok komme i hus med guleroden:)

    SvarSlet
    Svar
    1. det heller ikk nemt men det nu ret sjovt at prøve ;) har også givet op MANGE gange men bliver ved med at sige til mig selv forsætter jeg bliver det godt:)

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)