fredag den 9. november 2012

på tur

Mynthe og jeg (læs jeg) besluttede at NU skulle vi altså i babysam og få tjekket klapvognen da bramser er ret så dårlig og vi skulle lige have en ekstra dyne også

dynen er i hus men desværre var ham der tjekker vogne der ikke så det fik vi ikke gjort noget ved øv øv

men vi hyggede os og fik hilst på et par af mine venner som Mynthe ikke rigtig har set men leget og hygget blev der :) vi sluttede dagen af med at med at købe sushi med hjem hvor var det lækkert! :)

også kom vores nye gulvtæppe sørme også i morges :) pt ligner alt kaos fordi alt skal rykkes rundt osv så her kan blive som jeg vil have det :)


dagen startede med der lå sådan en her og ventede på jeg tog den ind suk 20 kvm gulvtæppe er ikke sagen at få ind når man er alene og har dårligt knæ
 
afsted på tur og sædet skulle li tjekkes ud meget spændende i Mynthes verden:)
 
 
kanon læker sushi
 
 
vi nåede præcis ikke bussen så måtte vi stå og vente :) her står Mynthe med en slikkepind og venter ligeså stille og roligt :)
endelig hjemme og putte på sofaen skønt efter en dejlig men trættende dag :)

i skal da heller ikke snydes af et af de sjældne billeder af mig på bloggen :) (taget igår ;) )

go aften derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)