fredag den 23. november 2012

juletræet blev tændt i byen

Mynthe og jeg lå på sofaen her ved 18 tiden og slappede af inden vi skulle spise ingen af os var egentlig sultne men man skal jo spise ;)
vi kan hører vores orkester i byen var gået igang med at spille (vi bor overfor hvor de øver) så tænkte ÅH NEJ nu skal jeg hører på det heeeele aftenen :) men nej da jeg opdagede en masse gik med fakle kunne jeg ikk andet end at tænke HVAD SKER DER LIGE ??  inden på facebook for at hører om nogen viste det men var for nys. efter at vide det så prøvede at google mig frem til det :) det var sørme juletræs tænding ?(allerede??) men spurgte mynthe om hun ville med og hun løb ud efter tøjet som hun hurtigt fik på og afsted med os vi hørte lidt musik og så juletræet blive tændt men den der tale den var bestemt ikke sjov ;)

det kan vist også ses her :)
juletræet i sakskøbing 
 en masse mennesker er samlet for at se det:)

på hjemvejen smuttede vi lige i rema for at snolle lidt ;) 

nu er vi bare der hjemme mynthe sover så her er bare helt stille :) vil gøre mig klar til at smutte i seng også for imorgen skal vi på den lokale julemesse 

nok er Sakskøbing en lille by men alligevel sker her meget

andre der har været oppe og se juletræs tænding idag ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)