lørdag den 21. juli 2012

børnefri:(

og det er ikke af min gode vilje :/ Mynthes far og jeg gik fra hinanden da jeg var ca 13 uger henne og har været alene med hende siden han startede med at besøge hende og vi kørte op så han fik hende 5 timer alene også 10 timer (eller noget i den stil ;) ) men nu skal han have hende på overnatning 24!!! lange timer helt alene :( øv jeg har det forfærdeligt med det har fået tudet flere gange nu har jeg sgu bestilt en pizza og venter på den kommer så vil jeg putte mig under dynen på sofaen og prøve at falde i søvn så det hurtigt kan blive imorgen :/ har det langt fra godt med hun er hos ham men desværre kan jeg ikk gøre det vilde ved det hun skal jo se sin far ! håber bare snart han bliver en rigtig god far der har styr på sine  ting han har intet til hende der hjemme ved ham hvilket virkelig undre mig !! jo bleer har han og det er det men det er for mig ikke nok !! idag skulle han låne min auto stol men den var ikke god nok :O så gå dog ud og køb din egen hvis du ikk kan lide det du kan låne argh hader sådan noget altså når vil hoppe i noget nattøj nu og slappe af måtte lige ud med mine tanker omkring alt det med hun skal sove hos sin far idag :) men så kan jeg bare være glad for det er mig der har hende på tirsdag hvor hun bliver 2 år (han vil ikk se hende der selvom jeg har tilbudt ham at han godt må komme)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)