torsdag den 5. juli 2012

Mynthe Valentina

go formiddag derude

nu er det ved at være 2 år siden min datter kom til verden (24 juli) og derfor vil jeg fortælle lidt om min skønne prinsesse jeg har været alene mor til siden hun kom til verden :)

Mynthe blev født 12 dage over til (termin 12 juli - født 24 juli)
den smukkeste sommer dag fødslen to fra vand afgang til hun var ude 8 timer 20 min så nemt startede vi ud
hun vejede 3010g og var 52 cm lang

Mynthe i uge 28 ca nu det ved at være længe siden så husker ikk ugerne præcis :)

Mynthe få dage gammel stadig indlagt på sygehuset da mor kom til skade:/

mynthe efter bad et par måneder gammel

Mynthe ca 3-4 måneder ligger og smiler til sin moar

mynthe 6 måneder på det tidspunkt står og sidder hun helt selv

ca 7-8 måneder

 sidder og spiser rugbrød og hygger med mor nogen dejlig tykke kinder og lårbasser<3

mynthe'pigen ude og køre den første tur i hendes nyeste klapvogn som vi begge  elsker og den skal uden tvivl gemmes til der en gang kommer en lille brøster
Mynthe 1 år 11 måneder min store pige snakker pt rigtig meget omkring 200-300 ord snakker i lange sætninger og spiser helt selv nu skal starte i børnehave 1 april 2013 (ja det er tidligt men desværre lukker hendes vuggestue der og vil ikke lade hende rykker så meget )
mynthe er nu ca 92 cm høj og bruger 98 i tøj vejer ca 12 kg høj men slank pige


dentte indlæg er lavet så jeg også kan se tilbage og huske hvor hun var nu her desværre havde jeg ikke en blog før hen ellers havde jeg lavet det der :) og de her billeder er IKKE nogen der må kopires finder jeg dem et sted på nettet uden de har fået min tilladelse bliver de anmeldt med det samme :) 

2 kommentarer:

  1. En lille hilsen angående den orange Erik Kold osteklokke. Den er STOR interesse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. har skrevet min mail inden på dit indlæg :) (mynthevalentina@gmail.com) sig endeligt hvis der er andre kold bøtter der mangler for ofte kender folk dem ikke her nede bor jeg bor og de bliver smidt i hovedet på mig for ingen penge :) har familie i nordsjælland så er ofte der oppe og kan snildt tage noget med hvis det er :)

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)