søndag den 8. juli 2012

og dagen er slut om lidt er der endnu en

vi kom op til min mor og spiste morgenmad så stod den på at gøre klar og hygge vi fik æblekage og jordbær kage som bare hitter i vores familie ;) bagefter stod den på hygge og lege med modelerevoks også stod den på lækker aftens aftensmad mors grydestegte kylling MUMS
min elskede søster har sørme været ude og købe gaver og fik en kop fra hende og Mynthe hvor der står mor  på lige den jeg havde ønsket mig fra liebe ellr fik jeg en lille bog og nogen skåle jeg også havde ønsket mig (også at min søster <3) det betyder utrolig meget min søster har været ude og bruge tid på sin søster <3



obs billeder lånt fra google

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)