mandag den 16. juli 2012

måske nogen kan hjælpe mig? UPDATE*

ja jeg har lidt problemer med alt det her med at blogge eller retter sagt hvis jeg fx tilmelder mig som fast læser  så har jeg et andet billede og klikker jeg på mit billede ryger jeg ikk mod min blog ? jeg aner ikk hvad jeg skal gøre så er der en der mon kan hjælpe eller kender en der kender en der kan hjælpe ?  ville betyde meget hvis nogen mon viste hvad  søren jeg har fået lavet for jeg ved det bestemt ikke og er ved at blive godt sur på mig selv over det :/

send gerne en mail til mig hvis i ved det på : mynthevalentina@gmail.com
der kan jeg evt også beskrive problemet bedre eller med billeder evt :)

håber der er en sød blogger eller en anden der vil hjælpe mig

UPDATE* ja jeg fik brugt utrolig mange timer på at lede og lede men jeg fandt heldigvis "fejlen" så nu er det ude og jeg kan slappe lidt af . vil li få fjernet legetøjet i stuen også vil jeg få hentet Mynthe , handlet , lavet mad osv  måske kommer der et nyt blog indlæg i aften må se om tiden er til det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)