lørdag den 7. juli 2012

fødselsdag

ja pyh en dag idag :) vi startede med der var en der kom  med min fantastiske væghængte skab(hylde?) de bliver vist også kaldet for københavner skab :) (der kommer billede af det i næste uge) klokken 9 imorges bagefter tog vi ud og købte maling og fik malet der mangler stadig nooget så derfor kommer der ikk billede endnu bagefter tog vi en dejlig lang lur hvor efter min mor kom forbi og vi gik i byen for at handle ind ind til imorgen hvor jeg bliver 20 år imorgen skal vi op til min mor og hygge hor hun laver verdens bedste grydestegte kylling til aftensmad og vi skal hygge med æblekage osv er slet ikk i tvivl om det bliver en fantastisk dag får ikke nogen gaver for dem har jeg fået og jeg ELSKER dem<3 i får li nogen billeder DET SKAL SIGES DE ER TAGET FRA GOOGLE da mit mobil kamera driller lidt ;)

det her fine fine lagkage fad jeg ELSKER det og glæder mig til mynthes fødselsdag hvor der skal laves lagkage:)


også denne fine  vase fra  normann copenhagen som også bare er så fin har købt en lille blomst der der stå i den :)

også en fin lille skål/vase fra bjørn  wiinblad som vi faldt over har den stående på min krydderi hylde med tandstikker i :) så kært

har stadig en smule fødselsdagspenge tilbage så nu må vi se hvad jeg finder af fine fund ;) det haster bestemt ikke :D

husk nu imorgen bliver det SÅ varmt og godt  vejr og hvis ikke så det fordi det er en andens fødselsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)