tirsdag den 7. august 2012

et af mine aller aller bedste kup NOGENSINDE...

ja det er nok hvad jeg kommer til at gøre imorgen og torsdag! jeg er nemlig så heldig jeg skrev inden på facecbook på den fineste lille lyngby vase jeg fandt 6 cm .. den  skulle hun sørme kun have 50 kr for hun skrev så hun havde en stor en hun også ville sælge jeg bedte om en pris i alt og wauw 400 !!! kr for en på 6 og 20 cm det er da bare KUPPET i mine øjne en time efter var der en der skrev til mig hun havde en hun også ville sælge til mig jeg blev jo hurtig intra (hvem drømmer ikk om 3 lyngby vaser <3 150 kr for en på 15 cm :O jeg er chokket og meget glad så imorgen skal jeg hente to og torsdag den sidste ..

er  livet ikk bare herligt?

2 kommentarer:

  1. Det lyder skønt.
    Må jeg spørge hvordan du har fundet dem på facebook? Dt var altså ik fra en du kendte?

    SvarSlet
    Svar
    1. self må du spørger:) hernede på lolland (sikkert også andre steder ;) ) har vi nogen sider der er med salg af ting her nede også var der en der havde lagt et billede en af den lille som jeg så så og skrev på også havde hun en til som jeg så også takkede ja tak til :) har jeg tiden kigger jeg meget inden på de sider for der gemmer sig en masse guld når man lige kigger igennem :)kender næsten ikk nogen af dem på siderne :) men de er virkelig gode og er rigtig glad for dem :D har købt mange ting igennem der facebook :)

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)