tirsdag den 21. august 2012

kan snart ikke følge med mere ;)

men  jeg bliver ved for der er intet mere hyggeligt end at blogge ;) sys bare der sker så meget efter jeg er startet i skole min pc venter jeg på jeg får tilbage da den ikk virker og har så lånt min mors men nu er hun startet i skole og skal selv bruge den :/ så når jeg kommer til en pc som nu (juhu jeg har hultimer :( )så kommer der en masse indlæg med billeder men når det er  mobilen så må jer der kigger med leve uden billeder af min skønne hverdag :) jeg burde få læst op på biologi meeeen det venter jeg li to sek med ;)

jeg endte sørme i byen med to veninder i lørdag for jeg havde jo børnefri :) der er desværre problemer med denne her pc men jeg får en anden imorgen så der kommer der billeder men vi tager det bare stille og roligt her på bloggen ind til jeg får min egen pc :) håber i nyder dagene det har jo været skønt vejr det meste af tiden :)

2 kommentarer:

  1. Har du en smartphone?? så kan du nemlig hente en app til blogspot, hvor du også kan lægge billeder ind, den er mega nem at bruge.. :D

    - Det er godt nok en dejlig datter du har <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en Nokia lumia 900 det vel en smartohone (utroligt jeg er 20 og og kender ikk til alt det der:P) vil da loge tjekke det i aften for det ville da være så nemt så!

      Mange tak for de søde ord om mynthe:)

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)