fredag den 24. august 2012

Mynthe i børnehave.. snart ?!

pyh ja Mynthe skal starte i børnehave i  april næste år da hendes vuggestue lukker 31/3-13 må indrømme jeg er skuffet over det for det er den eneste børnehave (og vuggestue) der ligger i hjertet af sakskøbing :(
MEN det er ikke nemt med at finde et sted hun skal starte i sakskøbing bliver det IKKE for jeg føler mig slet ikk tilfreds med de to andre børnehaver og jeg ville skulle gå 12 km hver eneste dag hvilket mit knæ ikke kan klare jeg har valgt hun skal gå i børnehave i nykøbing f da der ligger en lige bag min skole også lidt længere væk
jeg ved den børnehave hun skal gå i meget muligt bliver "midlertidig" hvis vi finder noget at bo i et andet sted ja så skal hun starte et andet sted

hvor er det dog bare typisk det lige skal ske for os øv øv øv øv

men vil da lige vise et billede af mig fra byturen i lørdags :) det er ikke tit der kommer billeder af mig på bloggen er vel kamera  sky eller noget i den stil :b

så nyd når der kommer et ;)



god aften til jer alle :)

ps har jo vundet en give away i sidste uge hvor fantastisk der kommer billeder ind imorgen :)
når der kommer lidt flere faste læsere til bloggen laver jeg også en give away ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)