lørdag den 4. august 2012

rolige dage

Ja der bliver slappet af her hjemme efter en "vild" Torsdag skulle jo ind på Amager hospital og have tjekket mit knæ det så ikk for godt ud alt det jeg fik laver i december er ikk godt mine knogler i højre ben er skudt skævt ned og ledbåndne er alt alt for løse (hvis ikke stadig revet over) er sendt videre til eb ny MR scanning så li nu venter jeg på indkaldelse lægen mente mit knæ skulle mist laves af ti omgang øv altså så nu jeg smidt i en 4 punkt skinne og venter bare på der sker noget så nu skal vi igang med at lægge sag an og det hele efter tre ledbånds skader vil man få mén for livet men jo flere ledbånd der er i stykker jo mere alvorligt er det og jeg skulle være operereret MAX 3 måneder efter ulykken det vil sige okt 10  jeg blev opereret DEC 11 og på det grundlag vil jeg få endnu flere mén end man burde få ØV må ikk dyrke noget vildt sport eller noget må ikke cykel kun på motions cykel
Det har alligevel været hårdt at sluge at ens ben langt fra er OK selvom jeg havde det på fornemmelsen er det alligevel ikke nemt at forstå  mit størreste ønske li nu er at jeg får mindst mulig mén for tanken om at halte driver mig til vanvid jeg er jo kun 20 år!! Men nok om det jeg er en gang for alle gået igang med at lære at hækle det er ikke nemt men det går da;) li nu skal jeg bare finde ud af hvorfor jeg hele tiden vækker i buer :D haha det er ikk nemt;) billeder får i lidt senere er nemlig på fra min mobil:) god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)