tirsdag den 7. august 2012

morgen man ikke bare lige glemmer

ja som alle andre morgener var jeg nede og handle efter jeg havde afleveret mynthe i vuggestuen ... stod ved kassen og ham foran mig var ret langsom snakkede ikk godt dansk (har intet  imod dem ) har egentlig ikke set der stod nogen andre omkring os i det en gammel mand falder han siger nogen lyde også er han væk ... hvad jeg tror så har han ramt en stor ting der stod hvor der er kasser i og derefter ned på gulvet kassedamen løber han til ham det samme gør manden foran mig jeg spørger  om han er bevistløs og det er ham da hun siger ja en anden får mobilen op før mig men kommer ikke igennem så derfor ringer jeg også og den kommer igennem med det samme jeg fortæller alt hvad med skal (hurra for førstehjælp godt man ville være bager ;) ) jeg får en sygeplejeske i røret og hun fortæller hvad vi skal gøre og jeg fortæller det videre manden der ikke snakker godt dansk er blevet skiftet ud med en anden kvinde der arbejder i butikken folk står bare og kigger hvilket virkelig undre mig hvorfor stå og kigge på en stakkels gammen mand der er faldet om :( jeg er glad for jeg kunne hjælpe så meget som jeg kunne måtte desværre være voldsomt egoistisk og lade hver at komme ned på gulvet for mit knæ er bare ikke til jeg skal sidde ret meget dernede

nu er jeg kommet hjem og har fået noget at spise man er noget chokket oven på det hele
vil smutte ned i genbrugen for så noget i vinduet jeg tror skal hjem og bo ved mig :D

det blev godt nok lidt langt men det er rart at komme ud med det for det er  virkelig en voldsom omgang der var blod over alt og hans hoved så forfærdelig ud så jeg har det desværre i indre billeder :( pyha for en morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)