mandag den 13. august 2012

mod københavn (uden billede)

Ja tiden flyver afsted og imorgen starter jeg i skole igen fatter ikke min ferie allerede er slut? Men glæder mig nu alligevel til at starte igen i år står den på matematik fed , engelsk fed , religion c (HF fjern undervisning) og biologi c (HF) fed betyder jeg tager tre nivaeuer på et år havde node mat. Og eng. Sidste år men valgte dem fra igen da jeg hele tiden var til genoptræning så kunne ikke følge med men PT er der ikk genoptræning og jeg føler mig nu klar til at klare dem :)

de næste par år står den så på hf da jeg virkelig drømmer om at stå med hue på og vide jeg har sgu gennemført nu:D og jeg kan nu heller ikk komme ind på drømmestudiet uden at have taget et gymnasie så det må jeg hellere gøre;) drømmer mest om at hjælpe andre der har det som mig li PT så derfor vil jeg være fysioterapeut de har hjulpet mig så meget og det vil jeg også gøre for andre :D 


Når men som overskriften lyder så det mod København ellers rettere mod Amager hospital igen jeg var den heldige ejer af en ny skinne men mit ben er ikk fan af 4 punkts skinner og skal nu op og have en 6 punkts skinne ;) min søster tager med så det rart med lidt selskab også kan vi få hygget lidt uden mynthe idag;)
Når men nu vi snart på vej over vandet og har skrevet siden nykøbing Falster så vil stoppe for nu ;)

når jo   er jeg mon den eneste der glæder mig til den 23/8 ?
det jo loge lige det nye Ikea katalog kommer ud nøje det bliver lækkert med et nyt blad;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)